Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iron Mind View Post
    Ik zou niet elke week/ te vaak je omtrekken meten, dat zou misschien demotiverend kunnen werken.

Ikzelf ga vaak pas meten als ik me groter voel. Het klinkt misschien raar, maar je merkt bijv. vanzelf wanneer je dikkere armen krijgt en als je dan ineens gaat meten dan heb je dik kans dat je meer cm's pakt.

Taille bijhouden kan overigens nooit kwaad.
    Ja zit ook wat in, maar ik zie dat echt niet, toen ook, dacht dat er niks bij was en fotos gaven behoorlijk verschil, maar vind fotos alleen niet genoeg (andere afstand, licht etc).

en wil dan zo'n grafiek bijhouden. Maar ben ook bezig met een eigen website (combi van myfitnesspal/jefit) dat je dat allemaal kan bijhouden etc, vandaar, kan ik het meteen goed testen.

maar idd. Misschien maar per maand doen.

Comment

• En zelfde belichting op fotos kan niet, zit nu andere gym xd

Comment

• Per maand is inderdaad beter en goed dat je het zo wilt bijhouden.

Ik ben zelf wat lui qua frequent omtrekken meten, ik gebruik zelf vooral de weegschaal en spiegel momenteel, maar je moet zelf gewoon iets kiezen waar je consequent je progressie mee kan meten natuurlijk. Ik meet hooguit eens in een x aantal maanden me omtrekken.

En anders maak je gewoon progressie foto's thuis waar je je dezelfde omstandigheden hebt qua belichting etc?
        "Straight outta gym"

Comment

• Nou kerel, waar blijft die uitslag van de mri? die had ik volgens mij dezelfde dag nog of een dagje later. Of heb ik dat gemist? dacht het niet

Comment

• Originally posted by NickP View Post
            Nou kerel, waar blijft die uitslag van de mri? die had ik volgens mij dezelfde dag nog of een dagje later. Of heb ik dat gemist? dacht het niet
            a.s vrijdag pas

En ja IM, wel handiger ja, heb nu tenminste goeie spiegel

Comment

• Ik word zo moe van de benchpress, het lukt gewoon niet goed, echt ff goed op oefenen verdomme. Vaak na 3 reps gaat de spanning van me rug.

En dan heb je nog dat de een zegt je moet 'shruggen' de ander zegt dat je alleen je schouderbladen naar elkaar moet zetten en borst vooruit. Wat is het nou?? Y U SO CONFUSING

Comment

• Zoals het mij verteld is: schouderbladen naar achter drukken zodat de spanning volledig op je borst komt en er voor zorgen dat je armen parallel met de grond blijven dus niet schuin gaan (dat betekend dan dat je de stang niet breed genoeg of te dichtbij elkaar hebt)

Comment

• En dan zit ik ook nog, waar touchen? Net boven de tepel. net onder de tepel, op de tepel?

En tnx nick ofc. Ik had gehoord dat dat archen en alles juist niet goed is omdat een PL shirt je schouders beschermd en zonder shirt is het juist gevaarlijker.

Comment

• Touchen waar jij je goed bij voelt, als ik het bijvoorbeeld op mijn tepels zou doen krijg ik last van mijn schouder. Volgens mij touch ik hem net onder mijn tepels aan omdat ik daarbij geen verkeerde signalen van mijn schouder ontvang, doe ik het te ver onder mijn tepels voel ik weer dat het niet goed zit en worden er andere spieren aan het werk gezet..

Comment

• Hoe ik het doe: schouders naar achteren en schouderbladen naar elkaar toe trekken. Bovenrug in het bankje drukken en kont beetje richting bovenrug brengen (arch maken, niet overdrijven, gewoon goede spanning).

Als je goed stabiel licht en bijde voeten ook stevig op de vloer staan. unrack je de bar. Let hierbij op dat je niet de zojuist opgebouwde spanning direct verkloot/weghaalt.

Laat de bar gecontroleerd in 2-3 tellen zakken tot net onder je tepel(zie post nickp). raak met de bar voorzichtig dit gedeelte van je borst aan en stoot krachtig uit.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ah ok, thanks guys. Door alle verschillende meningen haalde ik alles een beetje door elkaar. Denk dat ik ietsje teveel ook als een PL ging banken (teveel arch). Maandag mag die weer haha.

Training vandaag was overigens wel fijn verder.

Comment

• ENNNNNNNNNNN VERTEL:
                          Resultaat mri?

Comment

• Tof dat je het vraagt!

Ik heb een ingescheurde pees (die pees van je bicep die bovenin de schouder hecht.) en hij zit ergens een beetje los, daardoor is alles dik en opgezwollen in me schouder en maakt hij die rare knak en doet hij pijn.

De dokter zei dat ik wel weer mocht sporten (doe ik alweer 3/4 weken maar ok XD denk houd me mond maar) heb ook een stukje met hem doorgenomen, full rom lateral raises moeten eruit, overhead presses ook. Moet verschillende rotaties maken en ik ga naar de fysio. En mag niet te zwaar, veel herhalingen dus.

Als het over 2 maanden nog niet goed is willen ze opereren. Maar wil eerst weten of dat het echt oplost en wat de revalidatie periode daarvan is, maargoed nog genoeg tijd om het uit te zoeken

Word denk ik wel een operatie waarschijnlijk, want loop er al sinds Januari mee, maar ik denk, ok goed dan wachten we nog 1/2 maanden en dan gaan we er weer heen. Wie weet.

Wel blij dat de oorzaak is gevonden!

Comment

• Pfff,balen man
                              Daar ben je voorlopig nog wel zoet mee,maar inderdaad beter dat je weet wat het is.
                              Weet je ook.wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                                Pfff,balen man
                                Daar ben je voorlopig nog wel zoet mee,maar inderdaad beter dat je weet wat het is.
                                Weet je ook.wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn?
                                Ja, ben er bijna van overtuigd dat het komt omdat me arm een keer achterover is geklapt met DB shoulder presses, omdat een retard ertegen aan tikte (lette niet op..)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X